Reacties op het boek


Als je graag je reactie wilt geven op het boek kan dat via dit weblog.

Je kunt een reactie sturen via een weblog.

Je kunt ook reageren door hieronder een opmerking te plaatsen.

6 comments

  1. God heeft gezorgd dat ik dit boek heb gekocht!
    Ik heb net de Alpha-cursus gevolgd, ik, die al mijn hele leven naar de kerk ga, naar bijbelstudie/ gebedsgroep, belijdenis heb gedaan (in de Geref. Kerk Vrijg.), enz. Ik geloofde met mijn verstand, maar nu heb ik God in mijn hart gekregen en zie ik dat Hij van mij houdt en dat ik eerst naar hem toe mag komen en dat Hij mij dan wil veranderen! Jouw boek bevestigt en verdiept wat ik net over God heb mogen leren en ervaren.
    Super (helemaal leuk dat je uit de vrijgemaakte kerk komt, waar ik zo met mijn verstand heb leren geloven).

  2. Net voor de eerste keer het boek uit, dat was de snelle manier, nu nog een keer! En dan delen met veel mensen uit mijn omgeving, hier gaat het om. Ik dank God dat hij jou het gegeven heeft om dit aan papier toe te vertrouwen. Gisteren al gebruikt bij korte inleiding op gemeentevergadering, mensen reageerden enthousiast. Wij gaan er wat mee doen! Hallelujah. God de eer!

  3. Mijn eerste impressie: goed boek! Zeker wat ook in de gereformeerde wereld broodnodig is. Er is daar en in veel andere kerken nog te veel “we moeten dankbaar zijn”. Het cruciale struikelblok is m.i vaak het idee dat we opgeroepen worden dankbaar te zijn en uit genade te leven, maar in praktijk krijgen veel mensen het idee “we moeten goed leven maar we zijn van nature nog steeds slecht en onze goede werken met zonde bevlekt” Erg demotiverend,terwijl de schrift leert dat wij in Christus een nieuwe schepping zijn, geschapen om goede werken te doen, in ware gerechtigheid en heiligheid.
    Uitgebreide recensie volgt nog D.V

  4. Heel goed boek, wat mij erg aanspreekt is dat het een echt bijbelstudie boek is, maar erg in de geest van de tijd, en in de geest van de mens geschreven!
    Hierdoor erg praktisch toepasbaar, en zeker de spreekwoorden en gezegde, geven extra kracht en dimensie aan de waarheid!
    De schrijver neemt je aan de hand door de Romeinenbrief waar je in het boek bij Romeine 6-8 overtuigt raakt dat niet jouw geest maar de Geest van Jezus in jouw zal moeten werken.
    Hierdoor kan je pas echt ervaren ik ben wedergeboren, ik ben niet meer van mijzelf maar Jezus in mij zorgt dat ik ben wat ik ben, en heb wat ik heb, en bekrachtigt het doen wat ik moet doen.

    Prachtig Gert dat jij hier heel veel mensen mee kan bekeren door de genade van Jezus Christus!
    Heel bevrijdend en zeker ook voor zeer veel predikanten toepasbaar in hun preken.

    Ga zo door!

  5. Allereerst hartelijk dank voor het door u geschreven boek Zo verandert God jou. Wat een mooi boek en helder geschreven!
    Ben er heel blij en dankbaar voor dat ik door een vriend op dit boek gewezen werd. Luister zelf ook regelmatig naar uw preken, erg leerzaam, helder en fijn!
    De prekenserie over Jakobus vond ik ook erg mooi!

    Nu zag ik een keer in een flits voorbij komen dat u met een nieuw boek bezig bent.
    Wat is de verwachting dat dit boek uit komt? En waar gaat het boek over?
    Een vriend is zeer enthousiast over uw boeken, maar ook over uw preken en weblog en gaat regelmatig naar de diensten in Arnhem.
    Nu zou ik hem voor zijn verjaardag graag uw nieuwe boek willen geven, maar kan er eigenlijk verder nog weinig informatie over vinden.

    Gods zegen en nabijheid bij al uw werkzaamheden toegewenst en blijf vooral zo door gaan!

    Hartelijke groet,

    Diana Kievit
    Zuid-Holland

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: